Friday, January 11, 2008

Kom igen, svälj stoltheten.

Som en liten helghälsning tänkte jag bara påminna er om att läsa Katrin Schulmans blogg på stureplan.se. Den är visserligen Sveriges mest lästa, så chansen är ju statistisk stor att ni redan gör det. Men jag kan tänka mig att vissa av läsarna av den här bloggen anser att de är lite för intellektuella och framförallt originella för att läsa Sveriges mest lästa blogg. Det är fel. Den är asrolig. Inte alltid, men ofta. Jag fattar inte hur man länkar direkt till inlägg på deras sajt, men inlägget om de vita mopederna. Läs det. Och få en glad helg.

2 comments:

Anonymous said...

När folk börjar tänka att dom är "för fina" för att läsa "populära" bloggar har det gått för långt. Så länge man gillar och blir stimulerad intelektuellt så spelar de ju ingen roll hur vida populär en blogg är...

Anonymous said...

Jag hittade inte de vita mopederna, men biltvätten var rätt kul den med.