Thursday, June 25, 2009

Tillbaka till Handels. På ett bra sätt.

För några veckor sedan fyllde min gamla skola Handels 100 år. Jag var lite trögfattad och tänkte inte på att det skulle bli århundradets fest. Så jag missade det. Men nu kan jag i alla fall titta på lite intressanta webcastade föreläsningar. De handlar om typ allt Handels sysslar med, från microekonomi till kultur. Och varumärken såklart. Missa för all del inte Emma Stenströms snack om kultur och näringsliv. Hon är en fantastisk person som lyckades lära mig mer på en halv termin än någon annan har gjort.

Kolla föreläsningarna här.

Nu har vi konferens och sommarfest på byrån. Ett glas skumpa för Cannesbronset blir det säkert. Jag ska försöka att inte vara mitt vanliga bittra jag för en gångs skull.

1 comment:

Helene said...

Emma Stenström är grym!