Monday, March 30, 2009

Nominering: Guldklockan

Jag är precis som alla andra väldigt imponerad av det jobb som F&B gör tillsammans med Ving. Genom små och stora steg drar Ving i mina ögon ifrån de andra charterarrangörerna mer och mer för varje dag. Kampanjen Vings Kanarieöar är så smart (där man plötsligt gör det okej för alla, även om man tänker bo på värsta charterhotellet, att åka till Solarieöarna) att jag nästan blir lite tårögd. Därför blev jag väldigt glad när jag hittade Vings Mallorca. För en gångs skull känns en kampanjsajt relevant. Mashup och community så som det ska vara: enkelt och meningsfullt. Hatten av!



(Guldklockan är Guldäggets filmjurys egenskapade och helt inofficiella pris för reklam som bara fortsätter och fortsätter att vara bra. Känn dig fri att ansluta dig till rörelsen)

No comments: