Thursday, March 26, 2009

Liten present.

Ibland behöver man lite Spotifylistor för att ordna upp sitt liv. Annars kan det gå som för Cilla som har blivit så förvirrad av all musik att hon bara lyssnar på Dusty Springfield. Jag vet inte alls om ni delat min musiksmak, men här kommer en liten anspråkslös lista som heter Låtar som du kan utantill men som du kanske har glömt att du gillar och som passar rätt bra en solig torsdag eftersom torsdagen är början på helgen. Här är den.

Förresten måste jag tipsa om den briljanta sajten Folkvett där några av Sveriges roligaste bloggar finns samlade. Ni vet, såna som är sådär skönt distanserade som jag gärna skulle vilja vara, men aldrig lyckas med.

7 comments:

Anonymous said...

Tack för spelllistan!
Får man nominera? En annan låt som du kan utantill men som du kanske glömt att du gillar:
Concrete and Clay (Kevin Rowland helst- men på Spotify Unit 4 plus 2)

Anonymous said...

Tack för spellistan. Bra musik som gör en glad! Du skriver mycket bra och är en god förebild!
Mvh,
Susanne B

Anonymous said...

Sweet! Gungar hela Perfect Fools Amsterdam kontor med dessa tunes just nu. Precis vad man behover en morgon som denna...

Anonymous said...

Tack! Ska ha din lista i lurarna när jag fakturerar... bör lätta upp läget...
/Lotten

MIchael said...

Hur kan det vara så att det är hela 8 låtar som jag inte kan spela? jag bor i Sverige. Är det bara för att jag inte har Premium?

Nina said...

Skumt. Jag har inte heller premium. Någon som vet?

HMT said...

Tack för musiken, Nina.