Monday, May 19, 2008

Formsvacka

Som det påpekades i en kommentar häromdagen så är formen på den här bloggen ganska bedrövlig. Jag har inte tänkt på det så mycket själv eftersom jag läser bloggar i RSS-läsare, och då ser man inte hur de ser ut i alla fall. Men. Jag kan ändå tycka att det börjar bli dags att ta tag i det här. Så nu säker jag alltså någon som skulle kunna fixa en fin form på bloggen och kanske visitkort också, eftersom jag är helt handikappad på sånt. Som tack kan man få en flaska vin. Eller en insikt. Eller både och. Samt prestigen, naturligtvis. Någon intresserad?


Det här är min skrivbordsbild just nu. Det har ingenting med saken att göra men jag tycker att det har blivit lite väl många bildlösa inlägg här på sistone

3 comments:

Anonymous said...

Vad skönt generös du är. Designa din blogg + göra dina visitkort för en flaska vin, hah, kan inte du göra allt bakgrundsjobb för en reklamkampanj jag jobbar med så lovar jag dig en eftermiddag på gröna lund.

Anonymous said...

Och prestigen förstås ;)

Anonymous said...

jag kan väldigt lite html. men jag kan litegrann. om du inte hittar någon som kan hjälpa dig så kan jag hjälpa dig med bakgrund och färger och sånt. sen borde nån AD på jobbet kunna göra dig en fin banner.