Wednesday, November 21, 2007

Nu ska jag utnyttja interaktiva medier möjligheter.

Det är onsdag. Det är november, kletigt på gatan och regnet hänger tungt i luften. Alltså vill man göra något trevligt ikväll. Men jag kan inte bestämma mig! Hjälp mig, snälla läsare!

Alternativen är:

1. APG-föreläsning. Trevligt, nyttigt och vettigt. Men en smula ansträngande, i alla fall om man ska minnas något.

2. Filmfestivalen.
Nu har jag ju ett kort som det känns dumt att inte utnyttja. Fast är det vettigt att se film av pliktskäl?

3. Vernissage på Riche. Vet inte vad, vet inte när, men det är säkert på något vis uppiggande.

4. Erkänna att jag börjar få lite ont i halsen, gå hem och titta på fotbollen och sova massor.

Omröstningen börjar nu.

4 comments:

Anonymous said...

Gå på Guldlådan-kalaset på Street istället! Baren öppnar kl 18 och prisutdelningen kl 19, sharp. Det är visserligen överbokat, men du kan säkert charma till dig en biljett av någon./P.

Nina said...

Hrrrm, jag behövde ju färre alternativ, inte fler... Fast det var ju fina Vip-inbjudningar till det där. Inte för att jag fick någon. Men ändå.

Anonymous said...

Jag är nu mycket nyfiken på vad det blev... Så, vad?

Nina said...

Ja, omröstningen var ju inte till så mycket hjälp så jag fick tänka helt själv. Det blev vernissaget och ganska tidig hemgång. Så nästan två flugor i en smäll.