Monday, August 20, 2007

Fantastiskt oinspirerad

Vissa dagar har jag inga tankar om reklam alls. Då brukar jag läsa bloggar och inspireras av andras begåvade tankar. Idag har jag inte hunnit det heller. Och nu är jag för trött. Nåja, såna dagar kan man också ha ibland.

Idag börjar för övrigt mitt nya liv. Nu är det slut på för lite sömn och för mycket socialt liv. Quinoa, kranvatten och återinvigning av gymkortet är det som gäller nu. Sa jag inte precis samma sak förra måndagen?

Förresten, ni har väl inte missat Blog Friends-applikationen på Facebook? Man skriver in sina intressen och vips får man en massa intressanta inlägg på sin profil. Brilliant!

1 comment:

Anonymous said...

Hej Nina,

Nu läser jag din blogg, du får 2 veckor på dig att övertyga mig om att läsa vidare!

Lycka till!

/Din bordsherre