Monday, November 17, 2008

Bönhörd

Det händer att man tjatar och tjatar om något och ju mer man tjatar desto längre bort hamnar det där målet. Därför är det extra roligt när man vill något väldigt mycket och så går ens önskningar i uppfyllelse.

Det är därför med massor av glädje som jag kan meddela att jag nu vet att jag, enligt mitt löfte för ett tag sen, kommer att kunna jobba kvar på Garbergs även efter år 2009. Vi har nämligen, från och med i torsdags, två väldigt duktiga och meriterade kvinnor i ledningsgruppen. Platserna tas av Malin von Werder och Cilla Beckeström. Mer välförtjänt än så blir det knappast! Inte nog med att dessa damer är bland de mest begåvade människor reklambranschen kan uppbringa. De är roliga att ha att göra med utanför jobbet också.


Cilla (och jag och Jenny) dricker öl.


Malin (och Henning, Matilda och David) åker båt.

Dessutom vill jag ge en eloge till Petter Ödéen och Peter Westling för att de inser att det kan vara värt att själv ta ett steg åt sidan för att släppa fram en förändring.

Händer det något liknande spännande någon annanstans?

3 comments:

Anonymous said...

Jag ska anmäla ett bedrägeri!!! Reklamarna som bara förlustar sig och inte jobbar. Jobbar de är det på låtsas.

Och vad händer med alla reklamare som försvinner vid 40-45? Svara, Nina!!!

Anonymous said...

Heja Garbergs. Bra jobbat!

Anonymous said...

David är sååååå sööööt.Han är reklamens David Byrne.