Friday, April 18, 2008

Men se det funkar ju!

Dagens kul: Igår träffade jag Erik från Vardagens Teater som har hjälpt oss med kroppsspråksexpertis inför Telenorkampanjen. Han berättade att de ha märkt av en stor ökning av trafik till sin hemsida de senaste dagarna, eftersom jättemånga har googlat ordet kroppsspråk, där Vardagens Teater har en sponsrad länk. Effekt direkt, så himla kul!

Dagens tråkigt: Om man läser om en skiva och den verkar bra vill man helst kunna köpa den. Varför varför varför varför ligger iTunes så efter med skivsläppen? Depp.

2 comments:

Anonymous said...

Itune är ute. It's donwloading som gäller nu. Fett inne.

http://junkmail.blogg.se/

Anonymous said...

Var Vardagens teater kunden? *förvirrad*

Vet inte vad jag tycker om kampanjen än, skrev en lång kommentar som försvann när jag postade den, men jag vet inte vad den vill göra och jag funderar på vilen konsumentinsikten är...

Sälj båtar med husvagnssemesterreklam liksom...

*funderar vidare*