Monday, August 3, 2009

Hur man lättar upp en tråkig måndag

Efter att ha tillbringat några dagar på Mallorca mitt i juli var den en fråga som etsade sig fast i mitt huvud: Varför finns inte Fanta Citron i Sverige? I Spanien finns den till och med på Burger King. (Dessutom har de double whopper cheese & bacon. Försök att slå den kombinationen, om ni kan!) Istället får vi dras med sliskiga Fantasmaken som mango, ananas och tropiskt trams.

Men nu verkar min fråga få ett svar. Lagom till den varma årstidens slut kommer citronfanta tillbaka!

Jag är så lycklig. På riktigt.

3 comments:

Bisonfredrik said...

Ok, att Fanta Citron är en bra grej. Men min behållning av ditt inlägg var ändå Double Whooper Cheese & Bacon. My god vad gott det låter. Nästan värt en notis på Bisonburgers.se.

Jim Frisk said...

Fanta Citron är sjukt god! Den ultimata bakfylleläsken dessutom. Att sörpla San Pellegrino Limonata dagen efter känns som en onödig lyx.

sandra said...

hurra för fanta citron! det var den enda läsk jag drack när jag var liten. jag minns smaken alldeles precis.