Friday, August 21, 2009

Dagens bästa

Jag sitter mitt i vårt Hyper Island-bootcamp men måste bara posta det här:



Tävlingen pågår fortfarande. Så in och posta dina tankar på den fina sajten eller direkt på Twitter.

Vår föreläsare påstår att det inte behövdes någon reklambyrå för att göra det här. Jag håller inte med. Jag tycker att det verkar ha behövts en byrå både för att komma på grundidén och för att göra presentationen schysst. Vad tycker du?

6 comments:

Anonymous said...

När jag ser det här tycker jag synd om reklamaer.

Olle said...

WTF. Mythbusters rubber dygnsrytmen hos en tupp med en lampa?

Katja Janford said...

Mitt ärliga svar.
Jag vet inte om själva videon är så himla underbar.
Den känns nästan lite barnslig? (visst den är snygg men för att få den snygg behövs ett bra produktionsbolag..)
Men idén och sajten tycker jag är helt super!!
Den får absolut 4 pannkakor av 5 möjliga.
Layoten är grym. Så mitt svar på frågan blir nog:
ja. Det behövs nog en del reklamnissar bakom det
här projektet:)

Mimmi said...

Behövs det verkligen en wake-up-lamp? Det känns som att tuppen hade galt bara man stoppat in en vanlig lampa mitt i natten. Men en rolig idé, javisst.

Anonymous said...

Innehåller alla ingredienser som kännetecknar en modern idé. Men är det så kul för det? Skulle man själv orka kolla om man inte jobbade med reklam? Skulle man skicka vidare till någon man kände? Tror faktiskt inte det.

Anonymous said...

Eftersom de stimuleras av ljus är det ju givet (det tar ungefär två sekunder att ta reda på utan en OB-buss)
Men filmen känns som produkten i övrigt, ganska mycket väsen för ingenting. Köp en timer till din vanliga lampa och spara 1200 spänn.