Wednesday, August 13, 2008

Att gå ut med stil.

Om tre timmar drar vi pitchpresentationen. Därefter måste jag sluta blogga om det hela, för då vet vi om vi går vidare eller inte och det får inte komma ut innan programmet sänds.

Just nu sitter vi och gör om hela presentationen efter genrepet imorse. (Det var uppenbarligen helt obegripligt) Om en timme kommer Resumé hit igen. De kan förvänta sig stammande röst och stirrig blick.

Det värsta är att jag måste komma på en absolut sista mening som ska sammanfatta förflyttningen av varumärket. Jag vill att den ska vara

1. Något kunden känner igen sig i och delar (gärna något med ordet expert)
2. En logisk följd av det jag sa precis innan
3. En smula rolig så att man lättar upp den pompösa stämning som resten av mitt manus skapar.

SJUKT svårt.

No comments: