Thursday, June 12, 2008

På tal om slutresultat

Det är med en deciliter vemod och en stor portion stolthet som jag ser att vår senaste kampanj för Södra Cell nu är omskriven i Resumé. Projektet har pågått så länge att det känns som att de är vår bok och att ingen annan borde få se den. Det är speciellt att jobba med ett uppdrag som har präglat byrån så mycket under en herrans massa år. Men nu är alltså en bok med 10 pappersmysterier utskickade till Södras kunder. Jag önskar så mycket att jag kunde skicka boken till alla er läsare eller åtminstone lägga upp den på nåt bra sätt på bloggen. Den är nämligen väldigt kul att bläddra i.

Så jag får väl fråga istället: TROR ni att det är en bra idé?

5 comments:

Anonymous said...

den verkar jätterolig... (:
sådant vill jag med göra.. haha.

och ja, jag tror det är en bra idé, inte för om ajg vet om jag fattade allt, men ändå..

Mojo Heartbeat said...

jag fattar inte riktigt heller vad det är för något, artikeln du länkade gjorde mig tyvärr inte mer informerad heller.
men lyxiga och tilltänkta reklamprylar som drar åt present-hållet tycket jag om. och så gillar jag papper.

Anonymous said...

Jag har sett / läst de tre första böckerna, älskade framförallt den sista (visitkorten). Är övertygad om att denna är ett snäpp bättre.

Guldkund, kanske, men oavsett det: detta gör ni så jäkla bra!

Anonymous said...

Jag har ingen uppfattning om hur Södra Cells kunder reagerar men jag vet hur jag reagerar; Jag är GRYMT nyfiken. Jag vill OCKSÅ se böckerna...

Anonymous said...

Vi är nog alla jäkligt nyfikna på boken!