Monday, June 30, 2008

Jag är så seg att jag inte ens kan komma på en fyndig rubrik.

Jag tänkte att jag såhär i semestertider skulle vara den som håller hjärnan och bloggen igång. Jag sitter trots allt på ett gråmulet slussen och inte på någon fin strand med en paraplydrink. Men det går inte så bra. Dagens tankar har mest varit:

Oj vad det är dyrt med flyttkartonger.

Och det är ännu dyrare med flyttfirma.

Det var lite elakt av Leon att jämföra Pripps Blå-filmerna med Hitlerjugend.

Jag vill gå hem och läsa min bok.

Semestern infaller om en vecka och jag har fortfarande inte kommit igång med vårens träning. Dåligt.

Det ska bli skönt med semester.

Nåja. Jag hoppas att det går bättre imorgon. Ha en trevlig fortsatt sista-måndagen-innan-semester. Bara en sån sak.

6 comments:

Anonymous said...

Förlåt, det var inte meningen att vara elak. Men vissa reklamfilmer träffar min elaka sida.

Förutom det har jag varit på dåligt humör hela dagen, ingen ursäkt, men ändå.

Anonymous said...

Leon, min tes om att du är en bebis har återigen bevisats.

Alla länder och nationaliteter har myter som de speglar sig i. Amerikanaridioterna har familjen, britterna har puben/småstaden och svenskarna har naturen.

Anonymous said...

Det är de smala vackra kvinnorna med "naturlig solbränna", vita leenden, männen med sixpack och perfekt tvådagarsstubb , det blåa linsfiltret och det perfekt okoordinerade brygghoppet i slowmotion som jag har problem med, inte naturen.

Jag tror inte vi har träffats, men kul att du har en bevisad tes om att jag är en bebis.

Bättre än att bli kallad "amerikanaridiot" ialla fall.

Anonymous said...

Fixa ihop polarna från Garbetgs och flytta själv, som de flesta av oss måste göra. Söööööderböna!

Anonymous said...

Jag skulle faktiskt göra det själv om det inte vore för hur dyrt det är med manikyr. Och min favorit på Öfvre Östermalm har gått på semester. Räcker det som förklaring?

Nina said...

Jag är väldigt lite förtjust i den här typen av identitetskapning som förekommer bland kommentarerna. Jag antar att det ska vara roligt. Men jag tycker mest att det är störigt. Så snälla, sluta med det.

När det gäller att flytta med kompisars hjälp: Försök själv att dra ihop ett gäng som är i stan mitt i juli. Jag har inte lyckats.