Wednesday, March 19, 2008

Två sidor av mig

Det händer ibland att jag har lite dålig arbetsmoral. Då brukar jag läsa bloggar, för det är i alla fall lite jobbarelaterat. Om jag har extra dålig moral läser jag mina egna bloggar. För ett drygt år sedan skrev jag mitt första inlägg om Facebook (kommentatorn Axel är herr Bringéus. Jag har en kändiskommentar på min blogg! Fast det visste vi inte då).

Det som slår mig när jag läser gamla Reklamchock är hur akademiskt jag resonerade. Det kan jag sakna. Dessutom var jag så oförstörd att jag tyckte att varenda ny kampanj var FANTASTISK eller KATASTROFAL. Det var bra.

Å andra sidan tror jag att jag är lite mer streetsmart nu. Kanske lite mognare. Och att jag blir bättre på att veta vad ni vill läsa om.

Vad tycker ni? Vilken är bäst av Reklamchock och Not Another Planning Blog?

1 comment:

Anonymous said...

reklamchock var ju kul eftersom du var härligt stridslysten och verkligen prövade dina kunskaper och åsikter mot de som kommenterade. det var mer debatt och mer glöd.

I "Not another.." får i alla fall jag fler bra tips på läsning som jag själv inte skulle hittat. som du säger: lite mognare. Fortfarnade väldigt bra.

Men jag håller nog på Reklamchock för där tog du upp ämnen som gjorde att man fick tänka till mer.

Per uncle