Saturday, March 29, 2008

Lördagkväll in the not so fabulous life of Nina

Jag är lite ledsen den här veckan. Vet inte riktigt varför, det verkar bara vara slut på såna där serotoniner eller vad de nu heter. Jag har varit ute tre gånger och haft ett gäng bra möten och sett en grym spelning och en grym film och inget direkt obehagligt har hänt. Ändå sitter jag här på lördagskvällen och deppar till Laura Marling istället för att som normala människor vara ute och göra nåt kul.





Två av låtarna jag deppar till.

Hoppas att INGEN läser det här nu ikväll för det betyder att ni har lika tråkigt som jag och det vill jag inte att någon ska ha. Imorgon ska jag göra en söndagsintervju med mig själv. Det är fördelen med att äga sitt eget media. Ha! Nu blev det lite roligare.

1 comment:

Ludde said...

http://luddigt.blogspot.com/2008/03/lrdag.html