Monday, December 31, 2007

Sista för 2007

Nu sitter jag och tittar lite förvånat på snöfallet över Linnégatan. Kan det snöa på nyårsafton i Stockholm?! Men det gör det i alla fall. Så trevligt.

Nu måste jag snart börja fixa lite inför kvällens festligheter. Även om det nya året ska firas in med vänner som är så gamla att de såg mig i Lady Soul-kläder i mitten på 90-talet (och fortfarande tycker om mig) så är det kul att klä upp sig på nyårsafton. Så jag tänker köra klänning och nagellack och hela videvitten.

Så nu återstår bara att önska er alla några trevliga sista timmar på 2007 och en intressant början på 2008. 2008 blir förhoppningsvis året när vi aldrig mer behöver höra följande ord:

Glimten i ögat.
Jag tar den pucken.
Raketforskning.
Krea (vet fortfarande inte exakt vad det betyder, man jag gillat det inte)
Modeblogg.
Riskminimering.


Men desto mer av det här:

Jag älskar dig.
Vilken fantastisk idé.
Smart.
Utmaning.
Pudersnö.


Gott nytt år mina underbara läsare!

No comments: