Wednesday, October 31, 2007

En löjligt positiv dag

Idag har vi fått två positiva pitchbesked för projekt som jag har varit inblandad i. Kul! Dessutom var jag ute och tog Djurgårdsrundan tillsammans med Filippa imorse (06.30!) så jag känner mig mycket stolt och nöjd.

David
tyckte idag att jag borde skriva ett argt blogginlägg eftersom det var så länge sen. Tyvärr kan jag inte riktigt göra det, eftersom jag för tillfället inte är särskilt arg. Imorgon ska jag däremot på Daytona Sessions, och efter det kommer jag säkert att vara jättearg. Jag brukar ju bli det när man börjar prata om framtiden och jag inser att vi oftast står still i förrgår.

Tills dess leverar jag istället en video med roliga getter.

(Från National Geographic fick jag veta att de faktiskt inte svimmar. Det är muskelkramp som får dem att trilla. Men det är lika kul ändå.)

No comments: