Monday, September 7, 2009

Do not fear mistakes, there are none

Det är ingen hemlighet att Dan Landin, planner på Åkestam.Holst, är min absoluta favorit bland reklambloggare någonsin. Inte nog med att han alltid har rätt och antagligen är den smartaste människan i hela branschen. Han skriver så att man orkar läsa. Det är det i princip ingen annan reklambloggare som gör.

Därför blev jag lite ledsen när jag av en slump trillade över Dans privat-professionella blogg. Och inser att den har funnits sedan februari i år. Den är om möjligt ännu bättre än det han skriver på ÅH-bloggen, eftersom han kan vara mer frispråkig. Varför, Dan, varför har du inte berättat om det här tidigare?

Nu är det ju ändå förlåtet. Dan är inte den som snackar. Han är den som gör. Och gör det fantastiskt bra.

3 comments:

Magnus Förlåtattjagfinnsson. said...

Väldigt, väldigt bra. Tack för tipset.

Dan said...

Men herrejisses, Nina. Du är så snäll och så bra för mitt ego. Tack! Jag blev väldigt glad av att läsa dina ord.

Och förlåt att jag inte sa något. Men det gjorde jag å andra sidan inte till någon annan heller.

Kalle said...

Tack för tips på ännu en superfin blogg. Och tack Dan för att du skriver den.