Monday, April 6, 2009

Vårtecken

I helgen hände det: Årets första lördagseftermiddagsuteserveringsöl. Fanastiskt. Andra vårtecken:

Vår grymma Berghspraktikanter Christoffer och Oskar gjorde sin sista dag hos oss i fredags. Vi fick den här filmen:



Nästa vecka (15-16 april) har Handels sina M2-dagar. Här kan man se filmen som har rivit ner megamycket kommentarer på Dagens Media. Den är jätterolig. (punkt) Jag ska vara med i en paneldebatt tillsammans med Per JuteViking Line och Karin PonténVår PR-byrå. En som älskar Färjan, en som hatar den och en som köpte den, alltså. Ska bli väldigt kul. Kom dit ni som pluggar på Handels.

Ps. Ni kanske tycker att jag borde tycka något om Guldägget. Men efter att ha jobbat med kampanjen i ett halvår, suttit i juryn och inte lyckats vinna några priser känner jag att min eventuella åsikt är rätt förvirrad. I och för sig verkar det som att alla känner sig förvirrade, och i såna fall är det väl det som är åsikten. Men jag är grymt glad för Åkestam.Holsts och ANRs skull. Perioden när samma byråer var bäst hela tiden är verkligen över.

No comments: