Tuesday, June 12, 2007

Here we go again.

Sådärja. Så länge kunde jag hålla mig borta från bloggvärlden. Jag har växt mycket på den senaste en och en halv veckan. Nästan en helt ny människa, faktiskt. Nu är jag nämligen BARA planner.

Den här bloggen markerar början på mitt nya liv. Jag ska snickra ihop ett manifest tills nästa gång jag skriver. Jag har bestämt mig för att om man ska starta ännu en planningblogg, så får den inte vara som alla andra. Nej, något nytt måste hända. Därför måste jag tänka igenom mina val ordentligt. Det blir ett strategiskt övervägande: Hur ska jag kunna attrahera nya användare utan att repellera den trogna kärntruppen? Det, mina vänner, är utmaningen.

Tyvärr hinner jag inte längre än så, för jag ska träffa hela min reklamiga familj (lillebror Kalle är numer på ANR) på PA och äta middag. Jag fick välja, eftersom det är min examen och mitt nya jobb vi firar. Behövde inte fundera särskilt länge. Trevlig sommarkväll!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Nina!

Kul med ny blogg, så då får du dras med munhyuggandet ett tag till då.

Valet av PA, var det ett uttryck för självironi - roligt i så fall! Reklamfamiljen på PA, känns som en tavla!

Har inte hunnit med APG-frukostar på sistone. Dessutom är jag enligt dig nu MOTSATSEN till en planner, vilket känns konstigt, men men...

/Peter

deeped said...

Jag är rätt övertygad om att du lyckas och jag skrev ett svar på din kommentar på Researcher om vad jag ansåg vara din styrka gentemot "oss andra" :)