Friday, October 12, 2007

Det här gör jag idag

Jag har nog aldrig tänkt så mycket som jag har gjort den senaste veckan. Det har resulterat i två fantastiskt lyckade presentationer, vilket är skönt. Men nu är helt tomt i huvudet, så något väldigt insiktsfullt blogginlägg blir det tyvärr inte idag. Heller.

Jag lyckades dock smita iväg ett par timmar till Kings öl igår. Där fick man hamburgare och spumante (fantastisk kombination!), världens längsta toalettkö och bra musik. Jag gillar såna där lite enklare tillställningar, framförallt om de ligger mitt i veckan. Mer sånt!

Idag har vi städdag på byrån, vilket har lett till att det är rörigare än någonsin. Jag och Jenny har städat förrådet bakom repan. Det var mycket dammigt. Snart får man väl en öl eller två som lön för mödan.

I helgen ska jag åka till landet och elda pinnar och kratta löv. Det ska inte bli roligt alls, men det är säkert nyttigt för mig. Till er andra, trevlig helg!

No comments: