Friday, August 31, 2007

En bild säger mer

Jag har märkt att det är väldigt poppis att lägga upp en massa bilder på sin blogg. Jag är generellt ganska dålig på det. Nu blir det bot och bättring. En typisk fredag på reklambyrå i bilder:



Äntligen har det kommit! Bilden är lite suddig, men mer vuxenpoäng än ett eget visitkort är svårt att skaffa.






Byrårackan Skipper (som enligt Rebecka ser ut som innehållet i en dammsugarpåse.)




Mitt nya datorfodral. Nu måste jag bara tjata mig till en ny dator också.



En ganska organiserad planners skrivbord.

Trevlig fortsatt fredag på er!

4 comments:

Kalle said...

Shit pommes frites, du har sån där ställning till datorn. Måste säga att jag klart håller med om Skippers utsende.

Dan said...

Yikes! Det ser ju tamejtusan exakt ut som hos oss. Datorn, datorställningen, lampan, bordet, till och med musmattan tror jag minsann. Läskigt.

Nina said...

Jag tror att det kallas grupptänk... Försökte köpa en ny musmatta, men den enda snygga jag har sett var slut. DET är också läskigt.

Anonymous said...

Jag hade också en sån powerbook-ställning, tills dess att nån AD i rummet bredvid kallade den för RH. :(