För planners, människor och andra som känner sig träffade.
Thursday, May 22, 2008
Skylt.
Inte helt olik hur vissa kunders önskade position brukar beskrivas i briefen.
5 comments:
Anonymous
said...
Totalt orelaterat till ditt inlägg, men kan inte du höra med BR-leksaker varför man måste välja mellan "pojke" eller "flicka" när man ska söka leksaker på deras hemsida? Känns fräscht och tidsenligt.
Jag jobbar på en reklambyrå i Stockholm. Jag gör mitt bästa för att navigera i den underliga värld som handlar om kommunikation. Maila mig på nina.akestam@gmail.com
5 comments:
Totalt orelaterat till ditt inlägg, men kan inte du höra med BR-leksaker varför man måste välja mellan "pojke" eller "flicka" när man ska söka leksaker på deras hemsida? Känns fräscht och tidsenligt.
MIn favorit på kundbriefer är:
"Vi ska vara det självklara valet..."
haha. du är rolig.
Patrik: Det är absolut något jag ska ta reda på.
Härligt! Ska bli intressant om du kan få något annat svar än ett danskt autoreplay.
Post a Comment